Followers

About Me

My photo
Stella Lyy.She is a pretty awsome girl.(In her dream) and 38 sometimes.She is short,fat and pimple face,but she can express her feeling in anytime even happy or sad.She always last minute and unresponsible of what she is doing,but she can put all the effort if she wants.Kay,She is from SMK Assunta,Petaling Jaya.Selangor,Malaysia.Her birthday is 1st October e every year.She hopes she can be a perfect girl who is tall,thin,slim and smart as well. =) Enjoy it ^^

Saturday 31 December 2011

31.12.2011

对,没错,今天已经是2011年的最后一天。还有15小时30分钟倒数 &迎接2012的到来,蛮期待它的到来。既然是最后一天,当然会有一些不舍。所谓‘旧的不去,新的怎么会来’?习惯就好。
今年,回忆的别多。有。。。

#年头
×我许了一个很笨的愿望--》谈恋爱。
  结果有了,可是。。。哈哈!这样我毁掉了我的初恋。后悔!
×新年在云顶度过,蛮有新鲜感。哈哈!

#年中
×玩玩玩。。。
×AFTER TRAIL 才开始念书。
×PMR,紧张。
×AFTER PMR,开始后悔。

#年终
×拍拖 (Y)
×训练营,表演。。。
×拿成绩那天,崩溃!!!
×准备2012的到来。

就这样,我的2011就在这里画上一个‘完美’的句号。我还真的蛮后悔!
不过2012嘛,当然要订正2011的错误&迎接新的挑战!
2012我准备好了,你呢?XD


No comments:

Post a Comment